Holiganbet Şikayet
- Bu konu 0 yanıt içerir, 1 izleyen vardır ve en son 3 yıl 3 ay önce tarafından güncellenmiştir.
1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Holiganbet sitesi hakkında gündeme getirilen ve karşımıza holiganbet şikayet başlıklarında çıkan konuların ilk sırasında, ödeme yöntemleri bulunmaktadır. Site, ödeme yöntemleri konusunda üyelerine herhangi bir sorun çıkarmamaktadır. Bu konu yanlış değerlendirilmemesi gereken bir konudur. Ödeme yöntemleri konusunda gündeme getirilen şikayet başlıklarının sebebi, yöntemlerin sadece banka havalesi ve cepbank seçeneklerinden meydana geliyor olmasıdır. Seçeneklerin haricinde, elektronik sistemlerin, kredi kartlarının ya da benzeri enstrümanların kullanılması mümkün değildir. Üyeler bu konuda şikayet başlıkları oluşturmakta olup, bu başlıkların içerisinde yer alan tek husus, sınırlı sayıda ödeme yönteminin bulunuyor olmasıdır. Ödeme yöntemlerine yönelik diğer bir şikayet konusu da, para çekme işlemlerinde kendisini göstermektedir. Aynı şekilde sadece banka havalesi sisteminin kullanılıyor olması ve çekim işlemlerinin 30 dakika ile 6 saat arasında gerçekleştiriliyor olması, diğer bir başlık olarak karşımıza çıkmaktadır. Bunun haricinde, site ile ilgili herhangi bir olumsuz görüşün paylaşıldığına denk gelinmemiştir. Eğer farklı konular üzerinde siz bir sorun yaşamış iseniz, sorunları gündeme getirebileceğiniz birim, müşteri hizmetleri ya da canlı destek birimi olarak belirlenmiştir. Canlı destek birimi, 7/24 anlayışı ile çalışmakta olup, bu birim üzerinden ya da destek holiganbet elektronik posta servisi üzerinden site yönetimine ulaşabilir ve her türlü sorunu gündeme getirebilirsiniz.
Holiganbet şikayet başlıklarının iletileceği bölüm, canlı destek hattı ile destek holiganbet elektronik posta adresidir. Bu iki kaynağı kullanmak sureti ile karşılaşmış olduğunuz ya da karşılaşmanız muhtemel sorunları ya da şikâyet başlıklarını yönetime ileterek, çözüm bulunmasını talep edebilirsiniz. Ancak site yönetimi ile yaptığınız her türlü görüşmeye rağmen, yaşadığınız olumsuzlukta haklı olduğunuzu ve çözülmediğini düşünüyor iseniz, lisansı vermiş olan Montenegro oyun komisyonuna gerekli yasal belgeleri ya da şikayet belgelerini hazırlayarak, elektronik ortam üzerinden başvuru yapabilir ve konuyu da gündeme getirerek çözüm bulunmasını talep edebilirsiniz. İnternet üzerinden bahis siteleri hakkında paylaşımda bulunan ya da açıklamalar yapan ortamlara veya şikayet konularının genel anlamda yazıldığı platformlara başvuru yapmanız, şikayetlerin genel olarak çözüme kavuşturulacağı anlamına gelmemektedir. Ancak elbette ki site editörleri, farklı platformlarda site hakkında yapılan şikayetleri görmekte ve gerek duyulması halinde, üyelere ulaşarak çözüm bulma yoluna gitmektedir. Bu konuda tercihte bulunup bulunmamak, tamamen sizin inisiyatifine kalmış bir uygulamadır.