Diğer sporların aksine, beyzbol, çizgi tarafından dikte edilen bir oyundur. Her dünya şampiyonluk takımı kazanma ve kaybetme çizgileriyle dolu bir sezona bakabilir. Her Cy Young Award kazananları bir noktada üç, dört ya da beş kötü başlangıçta bir araya gelecekler.

Her vuruş şampiyonu 28 maç boyunca 2’ye sahip olacak ya da dört maç yolculuğu sırasında 11 kez vuruş yapacak. Bu, aynı zamanda yelpazenin diğer ucundaki takımlar ve oyuncular için de geçerlidir. Kulüpler ilk sıradaki 30 maçta 4. ve 5. maçlarda birinci sırada yer alırken, yedek yakalayıcılar ağırlıklarını zorlukla vururlarsa, Ağustos ayının başlarında iki haftalık bir süre için 700’e ulaşacaklar. Bu çizgileri tanımak ve bunları engelinize dahil etmek Beyzbol’da sanal bahis siteleri oynamanın hayati bir parçasıdır.

Anahtar “3” numarasındadır. Bir eğilim, yukarı veya aşağı olmak üzere, art arda üç oyun (veya başlangıç) aralığına ulaştığında, bir oyuncunun veya tüm bir top kulübünün bir çizgiye çıkmak üzere olduğu iyi bir gösterge olabilir. Bu istatistik çizgilerini beyzbol bahislerinde büyük başarı elde etmek için deneme bonusu veren bahis siteleri kullandım. Bu eğilimleri nasıl belirleyeceğinizi bilmek, bir sezon boyunca bazıları +150 ya da daha fazla para çizgisine sahip sayısız ev sahibi zayıf takımı ortaya çıkarmanıza yardımcı olacaktır.

Odaklanılacak Anahtar İstatistikler

Takım kazanma / kaybetme çizgisi – Bu klişe ile verilen bir oyun olabilir ve bonus veren bahis siteleri kazanılabilir, ancak kazanma ve kaybetme bulaşıcıdır ve bir kulüp her iki yönde art arda üçe ulaştığında, dikkat gösterilmelidir. Çizgi ne kadar uzun olursa, seçimlerinizi yaparken o kadar fazla tartılmalıdır.

Takım çalışması attı – Puanlanan atımlarda bir artış / düşüş aramak başka bir önemli trend. Bir kez daha, bir takımın son üç maçındaki ani koşu skor değişikliklerini fark etmek, sıcak veya çökmekte olan bir takımın farkına varabilir.

Takım bir rakibe karşı kazanma / kaybedilme çizgisi – Bu çizgiden elde edilen sonuçları tahmin etmenin bir püf noktası var, ama göz ardı edilmemesi gereken bir şey. Bir rakibe ard arda üç veya daha fazla oyun kaybeden bir takım, genellikle son hakimiyete bir son vermek isteyen bu takımın biraz daha fazla ateşle ve kararlılıkla oynamalarına neden olur. Yine de, aynı rakibe karşı uzun bir çizgi (8+) galibiyet veya mağlubiyete sahip olan takımlar genellikle psikolojiktir ve gelgit ters yönde dönmeye başlayana kadar binmek için iyi bir yarışçıdır.

Aynı başlangıç ​​atıcısına eşlik eden / ona karşı takım kazanma / kaybetme çizgisi – Atıcının kazanma / kaybetme rekorunu karıştırmayın. Takımın kazanma / kaybetme kaydına bakılması gerekenler var. Bir kez daha, sihirli başlangıç ​​numarası üç.

Atıcılara İK izin verilir – İK’lerde izin verilen son üç başlangıcın bir yükseliş eğilimi gösterdiğine dikkat edin. Muhtemelen gelecek şeylerin bir işareti.

Atıcı ERA – Yukarıdakiyle aynı, sadece kazanılan koşularda gir.

Atıcı Ks – Aynen. Çarpma çizgileri üç veya daha fazla başlangıçta yükselir, bir fırlayıcının oyukta olduğuna dair iyi bir işarettir. Atıcılarda normal K oranının üç ya da daha fazla başlangıcın üzerindeki bir düşüş, çoğu zaman kontrolü ile ilgili bir problemi veya başka bir rahatsız edici sorunu işaret eder.

Bazı Beyzbol bahisçilerinin çok fazla kilo almaya meyilli olduğu birkaç çizgiye dikkat çekmek istiyorum.

Atıcılar W-L – İhmal edilmemesine rağmen, 3’ten fazla düz kazanma ya da kaybedilen bir Atıcı mutlaka kredisini alan (veya suçlanan) değildir. Koşma desteği (iyi ya da kötü), zayıf bir boğa güreşi ya da kötü bir savunma bu çizgiye katkı yapan ana faktörler olabilir.

Home / Away W-L çizgileri – Güvenebileceğiniz bir çizgi değil. Belki de evde kazanmanın ve yolda kaybetmenin normalliğinden kaynaklanmaktadır.

Streak Breaking Durumları

Bir Beyzbol oyuncusu yalnızca çizgileri tanıyarak bahisi çarpabilir, aynı zamanda bir çizginin ne zaman sona erebileceğini de bilir. İşte aranacak bazı temel engelleme durumları.

Oyuncu ilavesi – Sezon ortasında yapılan ticaretle kazanılan oyuncular veya küçüklerden gelenlerin yanı sıra DL’deki uzun ipuçlarından dönen oyuncular, kaybedilen bir çizginin ortasındaki bir takım üzerinde oldukça etkili olabilir.

Liderlik değişiklikleri – Ön bürodaki sarsıntılar ve / veya yönetimsel değişiklikler, kötü bir çizgiyi durdurmak için gereken iyimserliği ve güdüyü artırabilir.

Saha dışı sorunlar – Tek bir oyuncunun ve tüm takımların etrafında dönen herhangi bir sayıda kişisel sorun ve / veya tartışma, kazanan çizgilere hecelemeye yardımcı olabilir.

Bir yolculuğa çıktıktan sonra evdeki ikinci oyun – Herkes evde yemek yapmayı sever ve oyuncular farklı değildir. Neden ikinci oyunda ilk değil? Oyuncular rahatlamak ve yerleşmek için zamana sahipler sanırım. Tek bildiğim, birçok kaybedilen çizginin bu gün sona erdiği.